Известие

Collapse
No announcement yet.

Пали когато си поиска, гасне в движение?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от desislavpavlov Покажи съобщение
    Колата е 145 1.4 тс., нищо не свети по таблото, как да разбера дали дебитомера е повреден, изключих го от буксата при работещ двигател, но започнаха да играят оборотите, като го закача почва да работи нормално. Ако беше от него, как да си обясня завъртането на километража и оборотомера, а иначе аз съм в София.

    Колега това е дебитомера възможно е да нети свети никва лампа ако няма крушка какво да светне ще дойде време като ти угасне в движение и няма да запали ,ще запали чак като истине колата гаранция ,при мен се получи след едно придърпване на автомобила и светна лампата и след като спрях след 30,40 мин.и няма палене истина и запали и след 5,6 дена каране започна да спира в движение и докато не истине не пали и също обръща стрелките на всяко завъртане на ключа и тръгнах за сервиза и точно отпред и угасна но момчето просто откачи буксата на дебитомера и каза пали и аз го гледам и се чудя въртя и веднага пали човека затваря капака и вика карай докато си намериш дебитомер няма проблеми а аз преди това съм чакал по 3,4 часа да истине иначе няма палене сега пак съм с изгорял дебитомер на магистралата пак придърпа и светна лампата и направо откачих буксата и така карам докато взема друг но все пак ако искаш иди на сервиз

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от pecata-33 Покажи съобщение
      Колега това е дебитомера възможно е да нети свети никва лампа ако няма крушка какво да светне ще дойде време като ти угасне в движение и няма да запали ,ще запали чак като истине колата гаранция ,при мен се получи след едно придърпване на автомобила и светна лампата и след като спрях след 30,40 мин.и няма палене истина и запали и след 5,6 дена каране започна да спира в движение и докато не истине не пали и също обръща стрелките на всяко завъртане на ключа и тръгнах за сервиза и точно отпред и угасна но момчето просто откачи буксата на дебитомера и каза пали и аз го гледам и се чудя въртя и веднага пали човека затваря капака и вика карай докато си намериш дебитомер няма проблеми а аз преди това съм чакал по 3,4 часа да истине иначе няма палене сега пак съм с изгорял дебитомер на магистралата пак придърпа и светна лампата и направо откачих буксата и така карам докато взема друг но все пак ако искаш иди на сервиз
      Ами аз по-горе му написах да си погледне дебитомера, защото тези симптоми не са само от датчик на коляновия вал, ама както и да е... На много автомобили, поради развален дебитомер, колата гасне в движение и после няма палене... други просто гаснат, губят мощност, харчат кат змей и т.н.... На диагностиката виж какви показатели дава дебиломера и тествайте в движение, най-добре
      Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

      Comment


      • #18
        Има два импулсни датчика,единия е на коляновия вал,а другия е на смукателния разпределителен вал.Аз имах проблем на Фиата с разпределителния,не знам при Алфата как е,но при фиата си палеше и си вървеше,но някой път върви нормално,а друг път все едно карам кола 50 коня.Майстора,който ми я прави се чудеше как въобще е палела така.Та замисли се и над този датчик,и двата се водят импулсни или фазови.Също не е изключено да се чуе като датчик на Хол.
        Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
        Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
        Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
        Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

        Comment


        • #19
          не мисля че проблема идва от този датчик, на разпределителните валове. Повече от година карах със счупен такъв датчик, понеже ми го счупиха в един сервиз, вървеше си добре и всичко беше ОК, само дето светеше чек-лампата. Смених го преди повече от година, нямаше видим ефект, само спря да свети тази лампа и така до преди месец и нещо.

          Comment


          • #20
            Диагностика направи ли на колата?
            Alfa Romeo 146 Junior EX/Alfa Romeo 146 Ti EX /Alfa Romeo 156 GTA EX/Alfa Romeo 147 GTA wannabe

            Comment


            • #21
              направих диагностика, излиза грешка импулсен датчик, при смяната му положението си е същото, пак същите проблеми, гасне или не пали, както си реши. имам чувството че проблеми идва някъде от инсталацията, но не мога да разбера точно от къде, за това моля ако някой е има такъв проблем да сподели.

              Comment


              • #22
                Аз вече се сещам къде е проблема на колата проверка на инсталацията за проблеми/малко вероятно/, следващата стъпка е евентуално проблем в ЕКУ-то,не се случва често но се случва......
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от ivailo rachev Покажи съобщение
                  Има два импулсни датчика,единия е на коляновия вал,а другия е на смукателния разпределителен вал.Аз имах проблем на Фиата с разпределителния,не знам при Алфата как е,но при фиата си палеше и си вървеше,но някой път върви нормално,а друг път все едно карам кола 50 коня.Майстора,който ми я прави се чудеше как въобще е палела така.Та замисли се и над този датчик,и двата се водят импулсни или фазови.Също не е изключено да се чуе като датчик на Хол.
                  На Алфа TS датчика е на разпределителния вал на изпускателните клапани.
                  sigpic
                  Alfa Romeo 146 1.4 T.Spark Lusso (AR 33503) ZAR93000002178535

                  Comment


                  • #24
                    колега преди време при мен се получи същия проблем гасне в движение и после пали когато истине оказа се дебитомер но при мен ми светна лампата и като утидох в сервиз човека откачи дебитомера взе да пръска с един спрей и вика пали и запали веднага, махна спрея и огасна сложи дебитомера на маркуча откачи му буксата и вика карай така докато си намериш нов дебитомер моя съвет е когато ти огасне в движение и не иска да запали ами само обръща стрелките просто откачи буксата на дебитомера и завърти запалили значи караш така докато си намериш нов аз лично карах 2 месеца така е гори малко повече ама не гасне в движение

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от phoenix Покажи съобщение
                      пък този проблем как си мирише на датчик на колянов вал
                      Така изгележда
                      145 1.6 няма я вече

                      Comment

                      Working...
                      X